سوالات متداول

در این قسمت سعی کردیم سوالاتی را که امکان دارد برای شما بوجود بیاید را پاسخ دهیم. اگر همچنان در پاسخ سوال خود ابهامی دارید یا جواب سوالتان در این قسمت پیدا نکردید، می‌توانید با شماره 02166761325 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

سوالات پرتکرار
آیا جهت خرید اقساطی محدودیتی در سن وجود دارد؟

خیر، محدودیتی وجود ندارد اما به نکته‌ای که باید دقت داشته باشید در این است که باید شخص مورد نظر مدارک درخواستی جهت اعتبار سنجی را داشته باشد.

میزان سود در خرید گوشی‌ها چقدر است؟

میزان سودی که به قیمت گوشی‌ها اضافه می‌شود بستگی به تعداد اقساطی که انتخاب کرده‌اید دارد.

آیا استفاده از خدمات اقساطی گوشی123 فقط در شهر تهران وجود دارد؟

خیر شما در هر کجای ایران باشید می‌توانید از خدمات گوشی123 استفاده کنید.

آیا می‌توام کالاهایی که در سایت گوشی123 وجود ندارد را سفارش بدهم؟

بله، در هر بخش دسته بندی کالاها بخشی مربوط به درخواست کالای ناموجود وجود دارد که پس از بررسی همکاران واحد بازرگانی و به روز شدن قیمت کالا لینک پرداخت برای مشتری ارسال می‌گردد.

آیا در صورت خرید با تعداد اقساط کمتر، سود پرداختی کمتر خواهد بود؟

بله قطعا در ازای تعداد اقساط کمتر، سود کمتری پرداخت می‌کنید.

آیا می‌توان از مدرک شخص دیگه ای استفاده کرد؟

خیر تمام مدارک باید به اسم شخصی که درخواست را ثبت کرده است باشد.

می‌توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر ، بعد از ثبت شدن سفارش ، اقلام داخل فاکتور قابل تغییر نیستند.

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
از طریق سایت ، وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش پیگیری سفارشات می‌توانید مراحل سفارش خود را مشاهده نمایید.
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد تاکید می‌شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا پس از خرید فاکتور ارائه می‌شود؟

بله، پس از خرید یک فاکتور در پنل کاربری شما ثبت می‌شود. همچنین یک فاکتور الکترونیکی برای ایمیل شما ارسال می‌شود.

راه‌های ارتباطی با گوشی123 چگونه است؟

شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های 02166761325 و 09301000105 تماس بگیرید. همچنین از طریق ایمیل info@gooshi123.ir با ما ارتباط برقرار کنید.

کدام برند‌های قسطی هستند؟

خرید قسطی گوشی موبایل، تمامی برند‌ها و مدل‌هایی که در سایت گوشی ۱۲۳ موجود هستند، دارای شرایط قسطی هستند و می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

میدونستی با فالو کردن پیج اینستاگرام ما به سادگی از مزایای زیر میتونی بهره مند بشی؟
آدرس پیج: Phone123ir

  • دریافت تخفیف‌های متنوع
  • اطلاع از جدیدترین تخفیف‌ها و محصولات
  • امکان دریافت هدایای واقعی و رایگان
  • اطلاع از جدیدترین اخبار سایت